Site-ul www.sana-candles.ro se supune anumitor termeni și condiții legale privind politica de retur sau anulare a comenzii.
- Site-ul sana-candles.ro (denumit în continuare „Site-ul„) este administrat de SANA EMOTIONS S.R.L., denumită în continuare: „Societate”. Societatea are sediul social în Cluj-Napoca, str. Simeria nr. 12, ap. 3, CUI: 43690524 și Nr. Ord. Reg. Comerțului: J12/596/2021.
- Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului este denumită „Client”.
- Formularul de comandă/documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client și prin care Clientul își exprimă intenţia de a achiziţiona anumite Produse va fi numit în continuare „Comandă”.
- Comanda confirmată de către Societate, prin care Societatea este de acord să vândă și să livreze Produsele și Serviciile, iar Clientul este de acord să le achiziţioneze, să primească și să facă plata acestor Produse și Servicii se numește în continuare „Contract”.
- Persoanele de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid se va numi în continuare „Curier”
Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Clientul intră în posesia fizică a bunului. Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, Clientul are obligația de a informa Societatea cu privire la decizia de a returna produsele. Informarea va fi făcută prin e-mail, la adresa: office@sana-candles.ro sau telefonic, la numărul de telefon: (+40)722.750.411. Returul produselor se va face la adresa: str. Traian Vuia, nr. 210, în incinta Napocom, Cluj-Napoca, jud. Cluj.
Taxele de transport pentru retransmitere colet sunt achitate de Client. Înapoierea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar. Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.
Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de www.sana-candles.ro:
- Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite.
- Produsul trebuie returnat folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă Clientul a achiziționat mai multe produse de același fel și vrea să le returneze pe toate, trebuie să se asigure că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, și nici produsele cărora le lipsesc accesoriile.
Cerere de retur anulată
Dacă cererea de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Clientul s-a răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul a sunat de două ori, dar nu a reușit să dea de Client.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj la office@sana-candles.ro sau sună-ne la (+40)722.750.411.